Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

Jesus loves me…..

18 Kommentaar

Zeethan sing tog al te vrolik saam met die CD wat sy kleuterskool juffrou vir hom gemaak het van al die liedjies wat hulle die jaar in die skool geleer het terwyl ons in die kar sit en wag vir Marcia om gou klaar inkopies te doen. 

Ek het al vergeet wat se nagmerrie dit is om saam met ‘n kleuter in die winkels in te vaar wat alles wil hê 😆

Hierdie was net te kostelik vir my, en gryp toe my selfoon om dit af te neem.  (OK, ek weet, ek is nou nie ‘n goeie kamera man nie, maar my arme (nuwe ) selfoon het al soveel keer geval dat ek nou ook nie beter kwaliteit kon verwag het nie😦

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

18 thoughts on “Jesus loves me…..

  1. DIe eerste liedjie wat ek vir enige kleintjie leer🙂. (En ek sal niks se van die ouma wat eers “jok” deur te se sy neem nie foto’s nie en dan “afpers” deur te se die arme man moet eers die liedjie klaarmaak) 🙂

    • 😆 Sandra, as jy dink die was afpers, moet jy my nou sien met Kersvader en die geskenkies…… Ek tel gereeld my foon op om Kersvader te bel🙂

  2. Heita Zee!

    Jy kla oor ‘n kleuter en Vlam oor ‘n tiener. Wonder wie die grootste tantrum kan gooi?😉

  3. hierdie kind is pragtig! daai engelkrulle…

  4. Ag jinne hy’s so cute! Nogal ‘n mooi stemmetjie ook!

  5. (Arme kind in verdrukking!) 😆

  6. Sweet! Geseende Kerstyd vir jou en familie🙂 En ‘n vet soen vir Klein Zeethan

  7. Hy is adorable! En hy word groot!

  8. Xena, ek kan nie glo die kind word net oor meer as ‘n maand 3 jaar oud nie…

    En oor adorable, ek sal graag wil hoor wat jy sê op my volgende inskrywing🙂

Lewer kommentaar

