Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

Loslit dag vir Jesus…

4 Kommentaar

IMG00147

Smile bietjie vir ouma🙂

IMG00148

Vroeg vroeg word ons al natgespuit😆

IMG00149

Ek het die foto’s sommer gou vanoggend met my selfoon geneem, en as dit nou bietjie blury is, is omdat die foon seker al 20 keer geval het, en die bewerasies as ek probeeer foto’s neem is net te veel🙂

Ek hoop julle het ook vandag  julle jeans en wit hemde aan vir JESUS!!

zee sig 2

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

4 thoughts on “Loslit dag vir Jesus…

  1. Ek het nie ‘n wit hempie nie!!!! Ai Zee, die kind is darem net te mooi vir woorde. Wat gaan ouma doen as daai krulle bol eendag gesny word? 😉

  2. Die ou krullebol raak net al hoe handsomer by die dag!🙂

  3. Pingback: Die Werf » Blog Archive » Skryf kompetisie

  4. Ek stem saam met GvdS…hy’s ‘n regte knapie! Hy moet gaan vir modellering…hy sal uitskiet met sy ouma aan sy sy!

Lewer kommentaar

