Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

Vir jou….

13 Kommentaar

babyteddypraytop-250x295[1]

Maak jou oë toe

En jou hart oop

En voel hoe al jou sorge wegloop.

Jy moet jou net aan God toevertrou

Hom toelaat om jou

In liefde toe te vou.

Want die lewe op aarde

Is nie maklik

En van die uitdagings

Voel so onredelik,

Maar God vra ons net vir ons bes –

En belowe Hy sal sorg vir die res.

Wanneer jy moeg is,

Hoop verloor, berou,

Is daar altyd een deur

Wat oop staan vir  jou.

Dit is die deur

Na die huis van gebed,

Waar God altyd reg staan

Om jou te red.

Skrywer onbekend

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

13 thoughts on “Vir jou….

  1. Dankie Zee. Ek voel vandag so asof ek weet waar ek moet uikom, maar ek kry nie die verdomde pad wat ek dan net noudie dag gebruik het nie!!

  2. Weereens net die regte woorde op die regte tyd. Thnx, Zee’tjie.

  3. Stem saam boendoe, het die gebed werklik nodig gehad vanoggend

  4. Dankie Zee
    Hierdie is net vir my vandag.

  5. Dankie Zee, dis baie mooi en so waar.

  6. Dis inspirerend! Dankie Zee

    Ek is maar ‘n groentjie in die Christending (sowat 2 maande) en net gisteraand toe se ek aan my selgroep ek is so lus om net moed op te gee….

  7. Sooooooooooo Mooooooooooi

  8. GvdS, jis, ek bly maar ‘n groentjie, ek leer elke dag iets, en as ek so by julle lees, kry ek elke dag nuwe krag om aan te gaan!

  9. Dankie Zee, net wat ek nodig gehad het vandag!

Lewer kommentaar

