Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

The Banana Test

13 Kommentaar

The Banana Test  (Author unknown)

There is a very, very tall coconut tree and there are 4 animals,

 lion

a Lion,                               chimp

 

 a Chimpanzee,

 giraffe                            

 

a Giraffe,

squirrel1 

 

a Squirrel

 

 

They decide to compete to see who is the fastest to get a banana off the tree.

Who do you guess will win?

Your answer will reflect your personality.

So think carefully . . .

Try and answer within 30 seconds. Got your answer?

If your answer is:

Lion        ***   you’re dull.
Chimp    ***   you’re dense.
Giraffe    ***   you’re a complete moron.
Squirrel ***   you’re hopeless.

A COCONUT TREE DOESN’T HAVE BANANAS!!
monkey

 

 

 

 

 

 

 

 

Obviously you’re stressed and overworked.

You should take some time off and relax…

 Have a great (another) long weekend!

zee-0

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

13 thoughts on “The Banana Test

  1. haha!!, ek is uitgevang!! Lekker dom hoe hierdie tipe speletjies werk..

  2. Ook uitgevang!
    Nimsi

  3. Met my IK het ek dan sopas bewys dat ek ultra-über-hot is!!😳

  4. Vir eens is ek NIE uitgevang nie!!!

  5. Pingback: Daily News About Lions : A few links about Lions - Thursday, 30 April 2009 04:08

  6. Whahahaha! Iemand het my al voorheen met hierdie ene gevang…😆

  7. Ek ook. 😳

    Sies vir jou, Zee!

  8. Ek is ‘n complete moron.

    Dit is soos die vraag: As jy halfpad IN ‘n bos ingeloop het, hoe ver moet jy nog inloop voordat jy anderkant is? Niks – want nou loop jy UIT…. en ek het dit nogal met ‘n calculator probeer uitwerk.

    Alles net omdat ek nie ordentlik konsentreer op die vraag nie! MORON

  9. Ook gevang…ek’s hopeless! Rêrig gedink squirreltjie is die vinnigste!

  10. hahahahahaha!

  11. Pingback: Die Week in ‘n Neutedop…. « Demoerin se Wêreld

  12. Time and again it is shown, and proved – I am a Complete Fool….
    Ai tog Zee🙂

Lewer kommentaar

