Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

See if your name suits you!

12 Kommentaar

A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
B LOVES PEOPLE
C REALLY EASY TO FALL IN LOVE WITH
D GOOD LISTENER
E RESPECTFUL
F: PEOPLE WILD AND CRAZY ADORE YOU
G NEVER LET PEOPLE TELL YOU WHAT TO DO
H REALLY SILLY
I LOVES TO LAUGH
J JOKES
K EASY TO FALL IN LOVE WITH
L FREAKIN’ BEAUTIFUL EYES
M MAKES DATING FUN
N GOOD IN BED
O FUN PERSON
P POPULAR WITH ALL TYPES OF PEOPLE
Q A HYPOCRITE
R LOVES LIFE
S NICE SMILE
T GOOD BOYFRIEND/GIRLFRIEND
U VERY BROAD MINDED
V CAN KICK YOUR ASS
W GETS BLAMED FOR EVERYTHING
X NEVER LET PEOPLE TELL YOU WHAT TO DO
Y FANTASTIC HUGGER
Z NEVER LETS YOU DOWN

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

12 thoughts on “See if your name suits you!

  1. Z NEVER LETS YOU DOWN
    E RESPECTFUL
    E RESPECTFUL

    My regte naam se R – loves life en I – Loves to laugh nogal baie waar!

  2. N GOOD IN BED – Nathasia
    T GOOD BOYFRIEND/GIRLFRIEND – Thasia

    What more can I say😛

    Liefdetjies
    xxxx

  3. N GOOD IN BED
    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
    T GOOD BOYFRIEND/GIRLFRIEND
    H REALLY SILLY
    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
    S NICE SMILE
    I LOVES TO LAUGH
    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND

    Goodness ek het ‘n lang naam😳

    Liefdetjies
    xxx

  4. Watter naam?

    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
    D GOOD LISTENER
    R LOVES LIFE
    I LOVES TO LAUGH
    E RESPECTFUL

  5. C REALLY EASY TO FALL IN LOVE WITH
    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
    R LOVES LIFE
    I LOVES TO LAUGH
    N GOOD IN BED
    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND

  6. I LOVES TO LAUGH
    C REALLY EASY TO FALL IN LOVE WITH
    E RESPECTFUL

  7. Het die oesters gewerk?
    Ek het my regte naam gebruik en dit is 95% akkuraat. Baie oulik Zee.

  8. Rustig, nee jong die oesters kom eers volgende Donderdag😉😆 Thasia,
    Adriana, net watter naam jy wil gebruik jong!
    Carina, ek sien jy is verseker altyd op iemand se mind!
    Ice, ek het sommer twee respectful in my naam🙂

  9. Hoe het ek hierdie ene gemis?😯

    Dis nogal cool, ek doen dit maar met my regte naam, dis korter!😉

    A ALWAYS ON SOMEONE’S MIND
    D GOOD LISTENER
    E RESPECTFUL
    L FREAKIN’ BEAUTIFUL EYES
    😆😎

  10. Baie baie oulik! Dankie Zee!

  11. P POPULAR WITH ALL TYPES OF PEOPLE
    I LOVES TO LAUGH
    K EASY TO FALL IN LOVE WITH
    K EASY TO FALL IN LOVE WITH
    I LOVES TO LAUGH
    E RESPECTFUL

    Nogal goed gedoen!!!! Lekker dag vir jou!

  12. B LOVES PEOPLE
    B LOVES PEOPLE
    Jip, is reg!😉

Lewer kommentaar

