Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

Brands

19 Kommentaar

Bottertjie het ‘n tag uitgebring…..

0511-0709-2512-2727.jpg

BRANDS…. wat gebruik ek?

Tandepaste? Colgate MaxFresh

Wasgoedseep? Skip

Skottelgoed seep? Sunlight

Lyfseep? Dove

Parfuum? Estee Lauder Intuition

Tjoklit? Aero

Tjips? Hou niks van sout nie

Kougom? Airwaves

Aanmaakkoeldrank? Brookes Low-Cal

Grocery Winkel? Spar

Kar? Getz

Klere? Winkels wat my sak pas

Bank? FNB

Selfoon? Samsung

Computer? HP

 

 

Sonkind en Reisiger…..  bietjie huiswerk vir julle twee!

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

19 thoughts on “Brands

  1. Mmmm hoe lus kry ek nou vir Aero??? 😉

  2. Hmmmm

    Kougom, selfoon en piesie.

    Watter kleur is jou Getz Zee?

  3. Ek hou ook van Dove, maar het nou al gewoond geraak om Protex te koop. Dit was eintlik vir die manne.

    Hie-hie, ek sien hoe kleiner jy word, hoe vinniger sleep jy vir Zeethan!😆 Daai doek gaan dit nooit hou nie!

  4. Adrie, innie kol…. My wit blits zoom zoom orals in en uit😉

    Dellie, ek steek my Dove weg, die ander moet maar gebruik wat ek koop behalwe klein mannetjie, ek gebruik die pers Johnsons seep vir hom, en dit ruik so lekker!

    Wip, hier is vir jou n Aero!

    Dellie en Adrie, sien die saak staan so, ek het nou meer krag om hom rond te sleep noudat ek bietjie kleiner word😉

  5. Wag tot Zeethan groot is en hy jou rondsleep.

    Ek gaan dan baie lekker lag en se dat ek jou gewaarsku het.

  6. Zee, ek gebruik ook net die pers Johnsons seep, poeier en room vir Za. Dit ruik divine!

  7. hmmm Aero! hoe lus het jy my nou!🙂

  8. Tandepaste? Aqua Fresh
    Wasgoedseep? Fok ek weet nie my vrou koop dit.
    Skottelgoed seep? Sunlight
    Lyfseep? My vrou koop net Vinolia en Baba seep
    Parfuum? Aramis.
    Tjoklit? Albany Dark
    Tjips? Cheese Nik Naks
    Kougom? Airwaves Black Currant.
    Aanmaakkoeldrank? Oros……… natuurlik.
    Grocery Winkel?Boksburg Pick A Pay.
    Kar? Chev Aveo en Fotd Bantam.
    Klere? Thruworts en Markhams.
    Bank? Reserwe Bank, Bwa ha ha ha ….Absa.
    Selfoon? Nokia
    Computer? Acer.

  9. Tandepaste; wasgoedseep; skottelgoedseep; lyfseep
    Whatever die bure gebruik. Ek leen altyd by hulle
    Parfuum;
    Wat ook al ek vir krismis by die kinders kry
    Tjoklits; tjips; kougom; aanmaakkoeldrank
    Enige iets wat iemand offer
    Grocery winkel
    Elke shoppie wat pensioners discount gee
    Kar
    Hang af wie gee die lift
    Klere
    Oulike tweedehandse klerebank by die kerk
    Bank
    Gelukkig om drie banke te he; Willem, Mari en Doreen
    Selfoon.za
    Die tiekiebox af in die straat is nie ‘n selfoon nie
    Computer
    Die een in die hoek by die bank in die dorp

  10. Pingback: Twee-in-Een Tags « Sonkind

  11. En toe onthou ek nou van die Aero op my bedkassie…

  12. Tannie A3

    WHAAHAHAHAHAHAHA

    Vir die eerste keer sien ek iets wat dalk ‘n nice Adrie kan wees.

  13. Adrie, A3 is ‘n baie nice tannie met baie talente!!

    Hehehe… oulik A3!!

  14. Breintjie, tyd dat jy die wasgoed begin doen😉
    Nikita, hier is vir jou ook n Aero!
    Bottertjie, ja, dis omtrent al wat ek ook vir die klein mannetjie gebruik, en ek glo dit werk vir slaaptyd ook….

    Nou kom ons by A3… Whahahaha
    Parfuum…. ek gaan vat dit altyd terug as myne klaar is
    Bank…. issie, gewoonlik is sy my bank😉
    Kar…. ek gee graag lift as ek petrol in my kar het.

  15. Adrie, wat toets jy nou so?🙂

  16. My *&&^%*&) WordPress wil nie werk nie.

    Zee, ek dink jy moet lekker voort shop uit jou ma se kaste. Aangesien jy deel van die bank is, het jy vooruit betaal.

  17. Pingback: Twee-in-Een Tags

Lewer kommentaar

