Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

The Pasta Diet and your Health

36 Kommentaar

Ek het hierdie posduifie ontvang en het tot die besluit gekom – geen “diet” meer vir my nie!😆

The Pasta Diet and Your Health

ITALIAN PASTA DIET — IT REALLY WORKS!! 

 

1. You walka pasta da bakery.

2. You walka pasta da candy store.

3. You walka pasta da Ice Cream shop. 

4. You walka pasta da table and fridge.

 

You willa losea da weight! 

 

AND… 

CONCERNED ABOUT TOO MANY CARBS IN YOUR DIET?

 

For those of you who watch what you eat,
here’s the final word on nutrition and health.
It’s a relief to know the truth
after all those conflicting
nutritional studies.

 

1. The Japanese eat very little fat
and suffer fewer heart attacks than
Americans.

 

2. The Mexicans eat a lot of fat
and suffer fewer heart attacks than Americans.

 

3. The Chinese drink very little red wine
and suffer fewer heart attacks than Americans.

 

4. The Italians drink a lot of red wine
and suffer fewer heart attacks than Americans.

 

5. The Germans drink a lot of beers and eat lots of sausages and fats
and suffer fewer heart attacks than Americans.

 

CONCLUSION

 

Eat and drink what you like.
Speaking English is apparently what kills you!

 

 …..SO NOU PRAAT ONS NET AFRIKAANS !!!!!!

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

36 thoughts on “The Pasta Diet and your Health

  1. Dis daai pasta da bakery wat my probleem is!

  2. Wat van : You walka pasta the kitchen – en dan spring die bleddie kos sommer so in jou hande in…. Nee wat, ek sal maar ophou Engels praat! 😆

  3. O die lekkerte van ‘n pasta met kaas……hemels…
    serious girls ek gaan tot my oudag met hierdie gewig sukkel! 😆

  4. Dis hoekom ek trots afrikaans bly….

  5. Me, I walka pasta da Japanese, da Mexican da American, da German, da Italiano towards da braai.

  6. En ek het nog altyd gedink Engels is ‘n vreemde eksotiese dis. Nie geweet mens moet dit praat nie.

  7. Roos, jy het my nou lekker laat giggel, eina, my mond is nog seer vannie tand trek gister😆

  8. Bacon Carbonara = best
    maak dit met bloukaas, skulpie pasta, bacon carbonara sous, mushrooms, onions, green pepper…..kwyl ek nou…

  9. Pasta pasta pasta hemels!!

  10. Basta pasta – vanaand soek ek ‘n dik rumbsteak (let wel nie beeshaas nie) oor nie te warm kole gebraai met aartappel en wortelslaai en ‘n lekker kaas-en-sampioensous vir die steak. Afgerond met volroom roomys met sjokelade sous. Nie sommer hierdie kakoa-sousies nie, bar-ones gesmeld met room!!!!

  11. Hehe! EN ‘n *sug*

    (((((ZEE)))))

  12. Flip, maar nou is ek lus vir pasta! Nee ek jok, ek gaan by Pikkie eet vanaand!😉

  13. Ek dink gaan ook by Pikkie eet vanaand!

  14. ♪♪♪♫Ons gaan lekker vet word, ons gaan lekker vet word…♪♪♪♫

  15. Pikkie hoe laat sien ons almal jou vir die braai vanaand? Laat weet maar wat ons kan saambring🙂

  16. Ha! Baie snaaks!

    Zee, iets anders. Is jou mannetjie oor sy ergste tandekry? Ek onthou jy het nou die dag gevra of iemand weet wat kan help, maar my kop was bottoe. Onthou nou toe my kleintjie deur daai stadium gegaan het, het ek ‘n groot gedroogde perske gevat, ‘n gaatjie deur hom gedruk en ‘n dikkerige toutjie deurgeryg. ‘n ‘Necklace’ gemaak. (Wel, soort van!) Hy het so lekker gekou aan daardie droe perske, die spoeg het behoorlik gespat!

  17. Ek wil ook braai, maar ek kan nie!!! Ek dink hier sluit hulle jou toe as jy ‘n oop vuur maak…ek weet net ek is al uitge-eet aan pasta! Hierdie lot moet net nie uitvind van die gevare van Engels nie, want anders pos hulle my terug SA toe en dan’s ek weereens sonder werk😉

  18. Zee – oor Boendoe se tandekry – ‘n lekker stuk biltong. Dit moet net nie te droog wees nie. Jy sal op hierdie stadium ALTYD ‘n stuk biltong naby my kry, in my handsak, doekesak, paneelkissie, kombuis, sitkamer!!! Orals, dis lekker sout en kou kan hulle kou!!! Terloops, Poppedyn in nou 10 maande oud en het al 8 tande!!! Sy is besig om die 9de te sny. 🙄

  19. Ek’s so besig met die tande ek vergeet van die vleisbraai!!!! Julle moet net kom man, ek sal sorg…

  20. Jislaaik, waar kry julle nog geld vir vleis????????????

  21. Ai, die braai was darem nou heerlik, dankie Pikkie. (O ja, ek kon nou nie help om pasta da bakery te loop vandag nie😆 )

    Boendoe, oor die tandekry, ai die klein mannetjie raak dodelik siek as hy tandjies sny. Pikkie, hy is nou 15mde maar nog net 7 tandjies het die lig gesien. Hy kry vreeslik koors, diaree (ai, die arme boudjies) en gooi verskriklik op. Dit is juis nou weer sulke tyd.

  22. Hi Zee, jong ek bestel altyd by Mopanie apteek in Nelspruit hulle ‘tandekry-mengsel’ Dit werk soos ‘n bom!!!! 5ml 3xpd… Miskien kan jou apteker hulle kontak vir instruksies… En ja daai brandboudjies – al wat vir myne help is ‘Antipeol’ , bietjie duur, maar binne twee dae is die boude gesond. En ek smeer na elke doekruil Bennots bumcream, sommer so dik, soos wanneer jy koekversier!!!!! Ek kan nie verstaan hoekom word baba’s met mangels en sonder tande gebore nie… Eers sukkel jy om die tande uit te kry, en dan moet jy die mangels laat uithaal…. :mrgreen: Sterkte…

  23. Pikkie, dankie, ek gaan sommer my boet hulle vra om volgende week vir my van die mutie te bring as hulle van Moz afkom. Gaan bietjie die Antipeol en Bennots salfies probeer.

  24. Lawie da pasta!!

    Net ek en meisies innie huis eet pasta. Die manne se dis nie kos nie.

    Rosalind…jy`s skreeusnaaks! Ek is mal oor braai, maar nie 1 vannie manne hieso braai nie, ek moet altyd die werk doen. So ons braai net 2 keer p jaar.
    Wat wel lekker is, is pasta-biltong potjie. Mense! Kwyl ekke nou orie keyboard!

    Ek is nie bang vir vet word nie….ek is VET.

  25. Zee?

    Jy reken ek is nou hierdie lelike pers gedroggie met vuurhoutjie beentjies?

    Fantasties! Het heimlik nog altyd so gevoel gehad dat ek nie normaal is nie!

  26. Lyanda, dis nog niks, het jy my gedroggie gesien. Nogal met horings!

  27. Nou wonder ek hoe ek sal lyk.

    Zee
    Ek is altyd op dieet. Als wat ek sien “die eet” ek. Na babie is ek hoeka te kort vir my gewig. Maar met pasta sal jy hierdie huisgesin se siel verkoop. Dis stapel voedsel by ons.

  28. Oooooooo okay. My dorings gedroggie kom saam hiernatoe.

  29. A3, nou moet Zee baie mooi verduidelik.
    Zee jy loop op dun ys….ys breek!….Zee loop met water wat tot keelhoogte reik!
    Issit die invaders wat ek in my kop kry as ek pms het of wat? But never mind, ten minste is my lucky color pers!

  30. Lyanda, die keer kom sy goed daarvan af. Kry haar toe voor stok oor die horings, maar sy weet te vertel dat die stelsel dit doen nie sy nie. Moet ons haar glo?

  31. Ai, al wat ek kan se is dat ek julle gedroggies like😆

  32. Afrikaans is tops..
    Veral as dit die siektes weghou😀

  33. Ek wou net met jou begin baklei oor ek sien ‘dieet’, toe lees ek verder soos dit hoort. Baie snaaks.😆 I hate-a any diet!

  34. Pikkie, die tandekry mengsel is oppad van Mopanie Apteek. Dankie vir die inligting!

  35. Het jy al daai mengsel probeer???

Lewer kommentaar

