Zee Se Scribbles

Waarvan die hart vol is, loop die mond van oor

Jy vra

12 Kommentaar

Jy vra 

j0428566.jpg

Jy vra van al die waaroms en die hoekoms

jy vra ook van ons twee se toekoms

jy vra of ek altyd net hier sal bly

ek wil uit, want daar`s jy….

Jy vra vir my watter draaie ons gaan ry

jy vra vir my wat jy nog hier uit kan kry

jy vra vir my of ek ook sal mediteer

ek vra hoekom voel alles dan net seer?

Ek wil aangaan met my lewe

en verder as jy dink

ek gaan aangaan met my lewe

en doen wat ek goed vind.

Jy vra waarom wil ek dan uit hier

jy vra of ek voel soos `n vasgekeerde dier

jy vra dat ek terugkom in jou hok

ek vra waarom sal ek hieroor jok?  

Ek wil groei en dis baie ver vandaan

verder as wat die gedagtes ooit kan gaan

jy dink nog ek draai hier dan`s ek ver

verby jou houding en die dinge hier.

 

Jy vra net elke keer waar kom ek vandaan

jy vra nie werklik hoe dit met my gaan

jy vra of ek van hierdie huisie hou

ek sê net jy vra die verkeerde ou.

 

Jy vra net heeltyd en so aanmekaar

jy vra en vra, plaas dat jy jou asem spaar

jy vra en jy weet dit is verniet

ek vra jou hou nou op met hierdie lied.

 

j0428566.jpg

Lyanda

Author: Zee

Waarvan die hart van vol is, loop die mond van oor....

12 thoughts on “Jy vra

  1. Zee,
    Hartseer gedig – Verhouding verby sy sperdatum!
    Ek is so bly dit is nie hoe ek voel oor my man!
    My huweliks sertifikaat het gelukkig nie ‘n “expiry date”!

  2. EK (‘n gediggie)

    Druppels eie

    wat in die grootsee gly

    oorspoel die breinsein

    kortsluit die bewussein.

    (dis ook van toepassing hier)
    groetnis

  3. Seer-seer…
    Ken ook daardie vrae.
    Die verskil is dat ék die vrae gevra het, met spyt wat te laat gekom het.

    Baie mooi verwoord, Lyanda.
    Dankie Zee, jy’s ‘n mens-mens, so met jou eie seer, is jy sterk vir ander.
    Grootneus🙂

  4. Baie mooi, Zee. En baie seer.

  5. Ek wens ek het van hierdie vrae nooit leer ken nie. My geval dieselle as Arabier, spyt ook te laat gekom. Maar hoe maak jy reg???? Is daar ‘n wonder middel??? NEE!

  6. Hallo stranger ag ek meen sterfling, sommer vir jou ook ((sterfling))

  7. Hartseer, hartseer! Einde van ‘n paadjie saam.

  8. Gelukkig val ek nie in die kategorie nie, maar dis jammer dat daar wel so baie is wat wel hierby aanslag vind. Ons lewe is so “weggooibaar” Nie eens ons maats hou vir altyd nie.

  9. Hi Zee,

    Dis baie sad……..

Lewer kommentaar

